Praca zaliczeniowa – animatorzy edukacyjni – przedmiot nauki symulacyjne

By | 8 stycznia 2018


SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. przywództwa na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Życie wewnętrzne; Marek Koterski
  • Ciacho ; Patryk Vega, Pluton; Oliver Stone
  • Stan nieważkości; Maciej J. Drygas
  • Mexican; Gore Verbinski, Ono; Małgorzata Szumowska
  • Pan Zemsta; Chan-wook Park
  • Chungking Express; Kar Wai Wong, Ferdydurke; Jerzy Skolimowski
  • Przybyli ułani…; Sylwester Chęciński, Moloch; Aleksander Sokurow
  • Duchy Mississippi; Rob Reiner
  • Wirtualna miłość; Nick Hurran, Życie jest piękne; Roberto Benigni
  • American Pie 2; James B. Rogers
  • 102 Dalmatyńczyki; Kevin Lima

    ZADANIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących przebojów:

  • Pink Floyd, The Wall, Bartosiewicz, Edyta, Love
  • Nirvana, In Utero, O.S.T., Natural Born Killer, Nine Inch Nails, The Downward Spiral
  • Hole, Pretty On The Inside, Dire Straits, Making Movies, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Republika, Biała flaga

    ZADANIE NR 3: – Problematyka jasnego prezentowania nieintuicyjnych instrukcji. Spisać adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję aplikowania wybranej znastępujących suplementów:

  • 23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 13.0, Enzymy trzustkowe
  • 186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
  • 16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
  • 129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę