SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. przywództwa na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Życie wewnętrzne; Marek Koterski
Ciacho ; Patryk Vega, Pluton; Oliver Stone
Stan nieważkości; Maciej J. Drygas
Mexican; Gore Verbinski, Ono; Małgorzata Szumowska
Pan Zemsta; Chan-wook Park
Chungking Express; Kar Wai Wong, Ferdydurke; Jerzy Skolimowski
Przybyli ułani…; Sylwester Chęciński, Moloch; Aleksander Sokurow
Duchy Mississippi; Rob Reiner
Wirtualna miłość; Nick Hurran, Życie jest piękne; Roberto Benigni
American Pie 2; James B. Rogers
102 Dalmatyńczyki; Kevin Lima
ZADANIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Pink Floyd, The Wall, Bartosiewicz, Edyta, Love
Nirvana, In Utero, O.S.T., Natural Born Killer, Nine Inch Nails, The Downward Spiral
Hole, Pretty On The Inside, Dire Straits, Making Movies, Sting, …Nothing Like The Sun
Republika, Biała flaga
ZADANIE NR 3: – Problematyka jasnego prezentowania nieintuicyjnych instrukcji. Spisać adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję aplikowania wybranej znastępujących suplementów:
23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
13.0, Enzymy trzustkowe
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę