Informujemy że na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe rekomendujemy nizej wymienione problemy do superwizji końcowej:
gra zespołowa – „Teorie spiskowe próby wyjaśnienia historii” i „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur”
zabawa słownikowa : „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim” i „Kobiety wampiryczne w literaturze pięknej okresu romantyzmu”
symulacja zespołowa : „Energia słoneczna” oraz Gry Negocjacyjne i „Wpływ kampanii reklamowej na popularność produktu na przykladzie kampanii Heyah”
zabawa komunikacyjna – „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic” i „Obszary ekologicznego zagrożenia w Polsce”
symulacja menedżerska : „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich” oraz „Stosunek społeczeństwa katalońskiego do kwestii uzyskania niepodległosci przez Katalonię”
symulacja strategiczna : „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych” oraz „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni”
gra biznesowa : „Inspiracje antyczne w początkach USA” oraz „Rozwój ośrodków narciarskich w województwie lubelskim w latach 1994-2011”
zabawa edukacyjna – „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu” oraz „Eta – od manifestu intelektualistów po dzialalność terrorystyczną”
gra zespołowa : „Cywilizacja śmierci – kulturowe uwarunkowania zachowań proekologicznych” oraz „Pojęcie sprawiedliwości”