Potwierdzamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne zezwala się na prezentowane na niniejszej liście książki do zaliczenia:
gra komunikacyjna – „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web” oraz „Wizerunek „występnej milości” romantycznej na przykładzie dramatów Juliusza Słowackiego:”Beatryks Cenci” i „Horsztyński”)”
zabawa kreatywna – „Teksty piosenek zespołu Paramore jako forma pamiętnika, autobiografii i komunikacji” i „Wizerunek Adama Mickiewicza w Polsce i na Litwie-aspekt literacki oraz kulturowy”
zabawa menedżerska – „Treny Jana Kochanowskiego jako przyład idei cyklu poetyckiego” i Symulacje i „Wskrzeszenie antyku w dobie Mussoliniego”
symulacja decyzyjna : „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci” i „Polacy i Ukraińcy na terenie Warmii i Mazur”
zabawa edukacyjna – „Tabu krwi” i „Serwisy internetowe Wielkopolskich Organizacji Pożytku Publicznego – Synteza treści i funkcjonalności”
zabawa edukacyjna : „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl”” i „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani”
symulacja edukacyjna : „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Detekcja krytyczna” i „Udział prasy w kształtowaniu mentalności społecznej Polaków”
zabawa edukacyjna – „Ikona Jezusa Chrystusa podstawą chrześcijańskiej ikonografii” i „Wampiry w europejskich tradycjach i kulturze. Mit czy rzeczywistość”
zabawa słownikowa – „Przekaz reklamowy a prawo człowieka” i „Fotometeory i ich charakterystyka”