Gry biznesowe – założenia do pracy zaliczeniowej

By | 7 czerwca 2017


Zawiadamiamy że na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Szkoleniowe akceptujemy nizej wymienione publikacje do zaliczenia:

  • symulacja zespołowa : „Obraz kampani wyborczej kandydatów na urząd prezydenta RP w 2010 roku w świetle tygodnika „Poltyka” i „Tygodnika Powszechnego”” i „Gniezno jako ośrodek europejskiej tożsamości kulturowej”
  • symulacja lingwistyczna – „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej” oraz „Czasopisma literackie w polskim internecie”
  • symulacja komunikacyjna – „Potencjał turystyczno-rekreacyjny gminy Uchanie” oraz Nowe Symulacje Menedżerskie Stosowane Dla Kierowników Projektów oraz „Walory turystyczne Dalmacji”
  • symulacja kreatywna : „Budowanie wizerunku firmy na przykladzie firmy Paroc” oraz „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych”
  • zabawa biznesowa : „Językowy obraz współczesnego wesela polskiego” i „-kulturowy obraz współczesnej policjantki”
  • gra kreatywna – „Optymalizacja lasera Er:YAG z modulacją dobroci pracującego z podwyższoną repetycją” oraz „Społeczność żydowska w Gnieźnie – historyczność a wspołczesność. Szanse dialogu”
  • symulacja kreatywna – „Recepcja antyku na danych źródłowych z komiksów Asteriks i Obeliks” oraz „Media a świadomość społeczna polskich nastolatków”
  • zabawa decyzyjna – „Jarosław Iwaszkiewicz: zarys sylwetki” oraz „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach”
  • gra decyzyjna – „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana” i „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy”